شرکت های هواپیمایی سال هاست که سیستم عامل های دیجیتال خود را به عنوان راهی برای رزرو سفر ، پرداخت هزینه خدمات جانبی و دریافت کارت های پرواز بدون کاغذ ، تبلیغ می کنند. با بحران کرونا، آنها در حال گسترش این رابط های دیجیتال هستند تا در زمان محدود به مسافران و نیازهای جدید سفر ، پاسخ دهند. نوآوری هایی مانند سرویس ابری SITA Flex به مسافران و کارکنان فرودگاه کمک می کند تا با استفاده از تلفن های هوشمند خود برای چاپ برچسب و چک کردن چمدان با نقاط تماس فرودگاه تعامل کنند. هواپیمایی ها و فرودگاه ها همچنین ویژگی های جدید شناسایی بیومتریک و گذرنامه های سلامت دیجیتال را آزمایش می کنند که به مسافران امکان می دهد هنگام سفر به خارج از مرزها وضعیت کرونا خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند.
نوآوری های دیگر به منظور به حداقل رساندن تماس در رستوران های فرودگاه و دکمه های آسانسور رو به افزایش است. سیستم راه حل های بازخورد مشتری بدون لمس Gestures ، که توسط Avius ساخته شده است ، به مسافران اجازه می دهد تا تجربه خود را با یک “انگشت شست یا شست به پایین” ساده در مقابل کیوسک مورد نظر ارزیابی کنند.
یک سفر بدون تماس دست
۲۲
آذر
۱۳۹۹