هواپیماها

اقدامات استراتژیک بوئینگ برای آینده

بوئینگ اقدامات استراتژیک بیشتری را انجام می دهد تا در برابر اعتصاب مداوم کارگران ماشین آلات در پورتلند و سیاتل رقابتی باقی بماند.
این شرکت آمریکایی درآمد سه ماهه سوم ۱۷.۸ میلیارد دلار و زیان به ازای هر سهم ۹.۹۷ دلار و ضرر عملیاتی ۱.۳ میلیارد دلار را اعلام کرد. بر اساس ارزیابی به روز شده از جدول زمانی صدور گواهینامه برای رسیدگی به تاخیر در آزمایش پرواز هواپیمای ۷۷۷سری۹ و همچنین تاخیرهای پیش بینی شده مرتبط با اعتصاب کارگران ماشین آلات خط تولید هواپیماهای تجاری، بوئینگ انتظار دارد هزینه های درآمدی قبل از مالیات ۳ میلیارد دلاری در برنامه هواپیماهای ۷۷۷ سری ایکس و ۷۶۷ را شناسایی کند.
این شرکت اولین تحویل ۷۷۷سری۹ را در سال ۲۰۲۶ و مدل باری ۷۷۷سری۸ را در سال ۲۰۲۸ پیش بینی می کند که منجر به درآمد ۲.۶ میلیارد دلاری قبل از مالیات می شود.
بوئینگ اعلام کرد که قصد دارد تولید ۷۶۷ باری را به پایان برساند . این شرکت از سال ۲۰۲۷صرفاً هواپیماهای ۷۶۷ را در قالب تانکر KC-46A تولید خواهد کرد. بوئینگ انتظار دارد درآمد سه ماهه سوم ۷.۴ میلیارد دلار و حاشیه عملیاتی ۵۴ درصد را گزارش کند.
کلی اورتبرگ، رئیس و مدیر اجرایی بوئینگ گفت: در حالی که کسب و کار ما با چالش‌های کوتاه‌مدت مواجه است، تصمیم‌های استراتژیک مهمی برای آینده خود می‌گیریم و دیدگاه روشنی نسبت به کاری که باید برای بازسازی شرکت خود انجام دهیم، داریم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *